|
کد خبر: ۲۰۵۰۶۰

فیلم| راه حل مسئله فلسطین از نظر مولوی عبدالحمید

فیلم| راه حل مسئله فلسطین از نظر مولوی عبدالحمید

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از راه حل مسئله فلسطین از نظر مولوی عبدالحمید بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان در بازه های زمانی مختلف، راه حل های گوناگونی برای مسئله فلسطین بیان می کند.

فیلم راه حل مسئله فلسطین از نظر مولوی عبدالحمید که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تناقض گویی مولوی عبدالحمید درباره فلسطین

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
مصطفی
-
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
یا الله دوباره رسیدیم به این آقای حزب باد
موتور دیش این بابا رو بکَنید دوتا آجر بذارید روش باد میاد این طرف و اونطرف نره اگه یهو یه طوفان بیاد حتما سر از اسرايیل در میاره تو بغل نتانی یابو
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
مهم اینه که درهر زمان نسبت به همان زمان حرفش زده ن مثل شماها ک هرچی از در مسترابتون میفته میگین
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
این بنده خدا مگه فارسی خوب بلد نیست؟ چرا در این مدت طولانی بلد نیست زبان مادری اش، فارسی را خوب ادا کند....حالا بعضی وقت ها چرا اینقدر تناقض گویی و دو پهلو صحبت میکند.این آقا مثلا سیاستمدار است؟ خدا به داد فلسطینی ها برسد از دست اینطور آدم ها....
فلسطینی ها دوستی مانند عبدالحمید داشته باشند نیاز به دشمن ندارند‌!!!!!
پاسخ
م.ص
-
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
عبدالحمید بیش از دو دهه است که مدیریت مسجد مکی و حوزه علمیه اهل‌سنت زاهدان و به‌نحوی مدیریت حنفی‌های شرق کشور را برعهده دارد؛ در طول این دو دهه نه اقدام موثری در حل مشکل قاچاق و اقدامات تروریستی انجام داده و نه در رفع تبعیض از زنان این منطقه موثر بوده است اما هر جمعه نظام را متهم به ادعاهایی میکند که صحت ندارد!

باید این‌بار از وی پرسید چرا مسجد مکی با آن همه هزینه‌های گزاف در ساخت که شاید تجملاتی ترین مسجد کشور باشد، نتوانسته کمک‌حال دولت در حل مشکلات سیستان و بلوچستان شود؟ اقدامات خیریه و عام‌المنفعه آن مسجد چه بوده؟ چرا وی مانع از رشد افراطی‌گری در منطقه خودش نشده و کماکان هرازگاهی شاهد اقدامات مسلحانه و تروریستی هستیم؟

اینها سوالاتی است که بهتر است وی در مقام امام جماعت به آنها پاسخ دهد؛ عملکرد وی بعد از اقدامات ناسنجیده‌اش در ترازوی نقد رسانه‌هاست و به‌جای اتهام افکنی به نظام و بلندگوی ضدانقلاب شدن، پاسخگو باشد.

ایشان استاد تناقض گویی هست و حافظه چندانی هم مثل اینکه ندارد و هر بار حرفهای قبلی خودش را باید به خود ایشان گوش زد کرد
صد رحمت به علمای وهابی عربستان
بعید است آدم عاقلی که دارای منطق و استدلال است از او طرفداری نماید و اگر هم دیدید کسی طرفدار او هست یا جاهل است یا ابله
از دو حالت خارج نیست
در آینده نه چندان دور قطعا ایشان رسوایی بزرگ و غیر قابل ترمیم بار خواهد آورد
ایشان حتی از چشم علمای اهل سنت استان خودشان هم در معرض انتقاد قرار گرفته و از چشم آنها افتاده و دیگر اعتباری ندارند
و قطعا آه مظلومان غزه و فلسطین دامن‌گیر ایشان هم خواهد شد
پاسخ
مصطفی
-
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
این آدم که معلومه چقدر بی سواد و شیرین عقله
حالا ببینید اون کسانی که این آدم رو به عنوان رهبر خودشون قبول دارن دیگه چقدر بدبخت و بیسواد و بیچاره تشریف دارند...
خدایا خودت عبدالهویج نصیحت کن
پاسخ
محمد
-
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
در هر قسمت حرفاشو قیچی قیچی نشون میدین که اصلا سرو تهش مشخص نیست بعد من خواننده هم طومار طومار اظهار نظر هم میکنم! کامل پخششون کنید ببینیم قبل و بعدش چی گفته بعد قضاوت کنیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
این هزینه ای که شما برای مسجد مکی زاهدان زر میزنی از پول خود مردم مظلوم سیستان و بلوچستان ساخته شده نه رژیم ، رژیم حتی فکری برای گرسنگی و فقر بیکاری نمی کند بیاد برای مردم خراسان بزرگ و سیستان و بلوچستان کاری کند دوما این هزینه ای که شما برای مسجد مکی میگی در برابر پول و ثروتی که رژیم دارد به عربهای فلسطینی و‌ کلاً عربهای منطقه می دهد قطره ای است در برابر اقیانوس ها پس زر نزن
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
احمق جون! متاسفم برای طرفدارانش فلسطین سنی هست نه شیعه. اگه شیعه بود میگفتیم از اهل سنت انتظاری نیست ولی ولی..... خاک برسرت مولوی اگه مملکت ایران دست تو بود مثل جریزه از هم جدا شده بود افغانی
پاسخ
امیر
-
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
چقدر خار و ذلیل شما هستید
از این کارهای نخ نما تون دست بردارید
برای پاچه خوری و خودشیرینی مثل سگ استخوان هم به دهم میگیرید
تا یه شندرغازی پرت کنن جلوتون
پاسخ
سجادی
-
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
اینقدر عبدالحمید را گنده نکنید.معلوم نیست چی میزنه .این بشر عقل درست حسابی نداره.
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
واقعیت امر اینه که مولوی همان چیزی را که شورای ائمه جمعه که طرف نظام رو دارند و طبق معمول سیاست‌های نظام رو بیان می‌کرد ولی از مشکلات استان محروم خودش هم صحبت میکرد و تا اینجا مورد تایید مقامات بالا بود.
شعار نابودی اسرائیل هم همان موقع که در رکاب نظام بود طبق دستور میگفت.
داستان مخالفت با او از تجاوز به دختر بلوچ توسط فرمانده انتظامی چابهار شروع شد و در دادخواهی اون صد نفر دیگه تو زاهدان کشته شدند واگر همین الان به همین موضوعات رسیدگی بشه میره تو مسجد مکی و آروم میشه، نکته اینجاست که اگر پیگیری نکنه این دفعه پنج هزار نفر و به گلوله می‌بندند.
پاسخ
م.ص
-
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
این رژیم درست گفتی
وای رژیم صهیونسیتی نه ایران.
بودجه عبدالخبیث از اسرائیل تامین میشه
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خودت داری زر میزنی ویکی مردم مظلوم سیستان و بلوچستان خب احمق اون مردم مظلوم همون استان در مایحتاج خودشان موندن
خودت داری زر میزنی میگی مردم مظلوم
حالا این مردم مظلوم از کجا پول این همه کاخ عبدالخبیث و دادند
پس به قول م ص
دقیقاً رژیم صهیونسیتی داره پرداخت می‌کنه
همانطور که وسایل ماهواره ها و دیجیتال و برایش ارسال کرده بودند
?????
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اینم مخش تعطیله، همون حس هالک ایرانی رو بهش دارم خخخخ???
پاسخ
جابر یعقوبی
-
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
امثال شما دشمنان اسلام هستیدتونه شیعه نه اهل تسنن هستی؟اگریک جو غیرت دروجودت بودمیدانستی دومیلیون وصدهزارنفردرغزه اهل تسنن شافعی هستندافرادی بسیارباشخصیت مبارز,مسلمان ,معتقدودیدیدهرروز هزارن نفر کود ک طفل بیمارروی تخت بیمارستان زنها دخترها رابمباران وقتل عام وشهید کردند براحتی قریب ۲۰هزارغیرنظامی شهید شدندتمام قواتین حقوق بشر,سازمان ملل را نقض کردندروسبه بااکراین علیزغم اینکه با۶۳ کشورمیجنگدهنوزبیمارستانی را بمباران نکردامااز۲۴ بیمارستان غزه ۲۲بیمارستان تخریب تعطیل بمباران کردند واگرامثال تویک ذره ,یک جوغیرت دروجودتان بودسراسیمه عازم غزه میشدی, والله ماشیعه جانمان دردستمان گرفتیم امانامردهااجازه ندادندواردمصرشویم ما برای کمک به,شافعیون غزه والله جانمان راهدیه میکنیم مااماراتی ووونیستیم تا قتل عام قریب ۲۰هزار اطفال کودک دخترزن بیمارراببینیم واشک نریزیم وبیخیا ل باشیم۰اری کشورمن تحریم هست,تحریم باعث فشاراقتصاذی به تمام مردم ا یران شده نه سیستان وبلوچستان "اگرفقرای تهران راببینیدانگاه متوجه واقغیت خواهیدشدکه فرقی بین هیچ استانی نبوده ونیست,منطقه فقیرتهران دردیدشما قرارنداردمسلما با نیاوران وزعفراتیه شهرک غرب مقایسه میکنید!!!!
پاسخ
امین
-
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
این پیرسگ تروریست نوچه طالبانه واصلا ایرانی نیست،همه طرفداراشم یا پاکستانی یا افغانی هستن،هدف این حرومزاده طالبانی فقط جنگ داخلی وتقسیم ایرانه،فقط باید ایرانیای واقعی که شناسنامه وکارت ملی معتبر دارن رو از سیستان جمع کنن یه شهر خوب با امکانات براشون بسازن وبقیه رو مثل سگ پرت کنن بیرون برن گمشن تو همون کشور آشغال خودشون اولم از اون پیرسگ هاف هافو عبدل حمید وطرفداراش شروع کنن،با این کار تمام جنجالهای سیستان و بلوچستان تموم میشه،طایفه بلوچ ایران خیلی مظلوم وشریفن واین مرتیکه پلشت با این کاراش داره اسم بلوچارو خراب میکنه
پاسخ
سهیل
-
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
بحث رو به مستراح نکشون چون ایشون خودش نقش چاه رو داره این یه مسئله.تو سه چهار ساله چه تغییری در غزه و فلسطین بوجود آمده که لازم باشه ۱۸۰ درجه حرفش رو عوض کنه.پس این شرایطی که میگی تغییر کرده در واقع از زمان روی کار آمدن بن سلمان شروع شده غیر اینه؟؟
پاسخ
محمد
-
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
حیف نیست وقت خودتون رو میزارید برای صحبت‌هایی که بیشترش از ماخذ افکار برخی دکم های مذهبی که حاضرنیستتد واقعیت های دینی را بفهمند
وقرآن را آلت دست افکار فتنه انگیز انگلستان که ریشه دیرینه در براندارگزی دین مبین اسلام از صدر اسلام داشته ودارد ونطفه فاسدش همین رژیم صهیونیستی هست که کشتن مسلمانان را خرید بهشت برای خود می دانند.
وایشان به عنوان یک مسلمان دکم که افکارش دست کمی از افکار داعشی ها ندارد پیرو همین افکار هست.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
به محمد اقا، فعلا دکماتیسم روی شما تمرکز داره و نشون دادید که اوجب واجبات شما چیست. اگر دخالت‌های شما نبود نه پول‌های مردم موشک میشد و تو هوا گنبد آهنین اونها رو نابود می‌کرد و نه این همه فلسطینی کشته می‌شدند.
چهار دهه وعده نابودی اسرائیل برای سر کار گذاشتن مردم بود و جواب نمیده.
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟